Pretraži ovaj blog, web, moje poveznice i preporučene stranice

Lijepa naša Hrvatska...

08 lipnja 2008

Vatreni

Danas smo navijali i strepili.
Za Švabe smo se spremili.
Austrijancima nije pomog` o
na njihovoj strani sudac
- Švabama neće
ni najveći mudrac.

Idemo, Vatreni, idemo
za Dom, za Dom, za Dom!
Idemo, Vatreni, idemo
za Rod, za Rod, za Rod.
Za Dom i Rod svoj hrvatski.

Poljaci tek će doći
ni oni nam ništa neće moći.
Do samog vrha idemo
stijeg hrvatski vijemo.

Idemo, Vatreni, idemo
za Dom, za Dom, za Dom!
Idemo, Vatreni, idemo
za Rod, za Rod, za Rod.
Za Dom i Rod svoj hrvatski

HRVATSKE NAVIJAČKE PJESME
01 - Hrvatska Himna - Lijepa Naša...
02 - STOKA Ft. Zapresic Boyss - Za lijepu nasu
03 - CHANTE - Hrvatice dizu glas
04 - CONNECT & Zapresic Boys - Euro 2008 Navijacka Himna
05 - Jole - ja te volim Hrvatska
06 - Sedmi val - Ajmo Hrvatska
07 - Rawbau - Vatreno ludilo
08 - Gala prijatelji - Igraj igra Hrvatska
09 - Baruni - Neka pati koga smeta
10 - Morski Vukovi - Ja Te Volim Hrvatska
11 - Slaven BiliĆ i Rawbau - Vatreno ludilo
12 - Samuraj - Ajmo Hrvatska
13 - U Boj, u Boj za Narod svoj
14 - Daleka Obala - Mojoj lijepoj Zemlji Hrvatskoj
15 - Nered ft. Zapresic Boys - Srce Vatreno
16 - Derbi Zvijezde - Ajde Ajde Igraj igraj
17 - Boris Novković - Malo nas je al nas ima
18- Klapa Sv. Juraj - Kome bi šumilo, more moje sinje
19 - Croatia Band Aid Live - Moja domovina
20 - FUNKY BIZNISS - Tako je najbolje


Poveznica za skidanje pjesama

1 komentar:

Gracena kaže...

Vatreni
------------------
Odlična navijačka himna.
Tko god da ju je spjevao,bravo!