Pretraži ovaj blog, web, moje poveznice i preporučene stranice

Lijepa naša Hrvatska...

16 lipnja 2008

Croatio, iz duše te ljubim

Ljepota i vrijednost klapske pjesme, kako je to poetično i filozofski na spektakularnom koncertu dalmatinskih klapa održanom na splitkom Poljudu 2006. rekao Ljubo Stipišić (navodim po sjećanju) "ono je posebno u općem, ono posebno što nas usvijetu čini jedinstvenim, ono što kao vrhunsko blago treba čuvati i sačuvati čisto od zvukova tuđih svadbi, tuđih tuga i tuđih radosti jer jednomu narodu ne može se dogoditi gore nego da mu prostorom njegova duha ovlada drugi i drugačiji"
Poslušajte dio onoga što ovih dana slušam. Posebno preporučam naslovnu pjesmu. Njome slavimo i pobjede hrvatske reprezentacije.

Razumljivo - molim, vodite računa o autorskim pravima te nemojte pohranjivati ove pjesme na medijima ili na tvrdom disku svojeg računala duže od 24 sata.

KLAPA INTRADE - Da Mi Se Vratit.mp3
KLAPA INTRADE & OLIVER - Croatio iz duše te ljubim.mp3
KLAPA INTRADE - Dida moj (live).mp3
KLAPA INTRADE & OLIVER - Konoba (live).mp3
KLAPA TROGIR - Da bi udrile sve fortune.mp3
KLAPA TROGIR - Bila golubice.mp3
KLAPA TROGIR - Oj, Ivane, rode moj.mp3
KLAPA TROGIR - Dalmacijo, od kamena mati.mp3
KLAPA FILIP DEVIĆ - Jubav.mp3
KLAPA ADRION - Zemljo moja kruhu blagoslovljen.mp3

Nema komentara: