Pretraži ovaj blog, web, moje poveznice i preporučene stranice

Lijepa naša Hrvatska...

17 travnja 2008



MOJOJ LIJEPOJ ZEMLJI HRVATSKOJ !!

Ja sam je gledao u

svitanje dana

U tihim noćima od zvjezdanog

sna

Rumenim sutonima

ona me ljubi

Zelenim poljima i beskrajem dna.

Ja sam je gledao kroz

kapljice kiše

Ona je svjetlo što

me vodi kroz noć

Olujnim valovima

ona me njiše

Ona je ljubav koja

ne moze proć

Ja bih ugledao

sunce

Kad bih ugledao nju

Ja bih imao ljepotu

Da je pored mene tu

Ja sam znao da ću svoju

ljubav pokloniti njoj

Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj

Ja sam znao da ću svoju ljubav

pokloniti njoj

Mojoj lijepoj zemlji

Hrvatskoj

1 komentar:

Anonimno kaže...

Hello! I am a reader from the Philippines. I found your site very interesting. It is worth the visit.